perjantai 9. joulukuuta 2011

ALEKSI 19ÅR!

Idag firar världens allra bästa Aleksi sin 19års dag!
Och för att bevisa att jag är världens bästa flickvän så har jag baka en supersaftig och god gräddtårta. Snart skall jag dessutom tillreda potatis á la Jamie Oliver och renfilér á la Pasi Hännikäinen (sen rödvinssås á la Blå band men vi kan väl låtsas att jag gjort den själv from scratch).
O sen när han kommer hem är stugan putsren och doftar gott, och en uppvärm bastu och kall öl väntar på honom.
Jag vet, han har det rätt så bra.
Men nu skall jag motivera mig själv att städa udan kakbakningsråddet (jag är min fars dotter och klarar inte av att kocka utan att köket ser ut som ett bombnedslag).

Coola 3D bokstäver och grönt grädde. Jag är helt Duff från Ace of Cake.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti