tiistai 13. maaliskuuta 2012

denna vackra lediga tisdag

Nu händer något historiskt, nämligen jag tänker skriva dagens ANDRA inlägg! Bara för att jämna ut lite, och jag vill visa några bilder från dagen :)
Det var som sagt en massa kompisar i backen idag och vi hängde i en grupp, och jag fick också övertalat minna att overcome sina rädslor då hon för två veckor slog ryggen ordentligt och har inte vågat till backen sen dess. Hon var super tacksam och glad över att hon drog iväg och vi hade jätte roligt :)
Tog inte många bilder, men här är några för att lite förmedla dagens fiilis!

 Ja, jag SKULLE ju putsa taket... Och jag gjorde det, men i en väääldigt lite mängd. Det var helt för jobbigt. Så istället....

 ....tog jag bilder på mig själv! Här har ni en glad takchillare!

 Det är härligt när vattnet droppar från istappar. Det berättar om våren.

 Ja, med närmare fundering på saken har jag faktist inte en blekblå aning om varför denhär är här...

 Här är jag och Minna. Så där övrigt är ju bilden för min del misslyckad efterom mitt huvud ser kolossalt ut och jag ser allmänt drogad och berusad ut. Men jag är glad och nöjd med livet, vilket ändå i slutändan avgör, right?! :)

 Så himla fint men så himla blåsigt också. En härlig härlig dag iaf och jätte lite folk. Imorgon måste jag dra till backen igen klockan 10, SENAST!

 Nå jag. Som ni ser.

 Vi mötte upp dom andra i backen när dom var och grilla korn. Mysiga alkoholister.

HÄR är min afterski! En skön tröja och Sturm der Liebe. My life is sweeeeet!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti