tiistai 13. maaliskuuta 2012

vår!

HAHA, ojOJ va ja e sämst på att uppdatera, verkligen! Har ingen förklarning för det, e bara sämst helt enkelt :--D
Här har inget märkvärdit hänt, förutom att det om seriöst några veckor är påsk och vi har enbart bara en hel månad kvar här i levi? Vart tog tiden vägen? Påriktigt? Sen så har jag säkert inte hunnit berätta att det har börjat nya människor på jobbet, och det är helt otroligt vad jag älskar dom! Vi har roligt alla dagar, samma humor, samma intressen, och så går det att tala om riktiga saker med dom också. Jag kommer att sakna dom här mänskorna alldeles fruktansvärt mycket när det är dags att fara hem....
Okej, måste sluta tala om hemfärden, eftersom det ändå är en god bit fram till det ännu, och våren har alldeles riktigt nyligen påriktigt anlänt! JUST NU strålande sol som värmer ansiktet och lockar fräknarna fram på nästippen. Jag har ledigt både idag och imorgon, och på söndag när det är min födelsedag har jag ännu 3 dagar framåt ledigt. Alldeles sjukt härligt om solen hålls framme helatiden som dom har lovat!
jag var redan några timmar på morgonen i backen men kom snabbt hem för att äta lunch, och så bestämde jag mig för att ta solglasögonen på mig och klättra upp på taket för att tömma den av snön så att aleksi kan bli riktigt stolt och glad! Wish me luck, få se hur mycket jag kommer att lyckas med, haha!

Härlig början på våren allesammans, hoppas ni njuter av livet lika mycket som jag gör <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti