torstai 24. marraskuuta 2011

Happy and alive

Kände bara för att uppdatera och berätta att jag fortfarande finns i levandes böcker. Men som tidigare sagt, inget märkvärdigt händer just nu som skulle förtjäna uppmärksamhet.
Men jag kan nog göra en liten händelselista över några detaljer:

- igår på eftermiddagen blev jag jätte rastlös och stugans råddghet gjorde mig lessen, så vi städade med Aleksi, och alltså herre du milde vilken sinnesro! Jag inser det varje gång vilken effekt städig omgivning har på en. Skönt, verkligen.
- vi gymmar basically varje dag. Och i förrgår hade vi både gym och badminton. Det är helt fantastiskt. Jag älskar att se domdär små förändringarna i kroppen. Plattare mage, tajtare armar... Jag har svårt att föreställa mig att jag någonsin kommer att kunna ge upp gymmandet. LOVE IT! Väntar redan på morgondagens järnpumpning .
- PAPPA OCH ALMA KOMMER PÅ BESÖK NÄSTA FREDAG! Mamma frågade om vi tar emot lite gäster nästa fredag fram tills måndag. Helt världens bästa, verkligen super. Pappas gourmet mat, annat sällskap än aleksi och en prickig skön hårboll att krama. Jag kommer säkert gråta av lycka!
- Vi har gjort plättar två kvällar i rad. Aleksis sällskap är väldigt plus minus noll för mig. Utan honom skulle jag inte motionera och vara så hurtig som jag är nu, men utan honom skulle jag inte äta skit hela tiden.

Okej, det om det. Jag bjuder ännu på en liten dålig bild på mig själv eftersom jag vet att mamma blir glad av att se mig. Tyvärr är kvalitet som sagt alldeles skit eftersom Aleksi inte tar foton. Ni vet vem ni kan skylla på!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti