perjantai 18. marraskuuta 2011

Vilken skolskensfri lycklig dag!

Idag känner jag mig glad och full av energi! Helt extremt glad och vill bara göra en massa saker. Började morgonen med att städa stugan, och nu väntar jag på att vi skall starta om 10min. Först går jag och frågar efter LeviPassi, och för att nu vara helt ärlig så är jag lite nervös. Jag har inget bevis på att jag skall börja jobba men min future to be boss sa att det räcker med att säga att jag kommer att börja jobba där. Men tänk om dom ändå vill ha bevis? Vad gör jag sen?? Och tänk om det ändå inte är där och dom inte har en blekblå aning vad jag talar om? Okej jag måste allvarligt talat sluta stressa över världens mest värdelösa saker :--D Aja, sen skall vi via posten och plocka upp våra nya shuttlecocks och sen spela lite bädiiiiis.
på kvällen skall jag göra gourmet med starter och efterrätt och allt. Skönispönis dag.

 Min typiska luch. jag mår så otroligt bra av att skippa onödiga kolhydrater. Har helt säkert någon sort av keliaki.
Det är bara något mysigt över kombinationen stort glas mjölk och yllesockor.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti