torstai 19. tammikuuta 2012

IIPEN

Okej, alltså det känns nu lite fånigt att i varje inlägg börja be om ursäkt för att jag inte uppdaterat på en evighet (igen), men vi kan väll leka att varje gång det tar länge är jag jätte ledsen över det och that's it? :---)

Aja, nu har iallafall iipen varit här i en vecka, och stannar fram till nästa onsdag. Vi har skitkul och jätte avslappnat, men tyvärr är det ju så att Aleksi och jag jobbar långa dagar. Som tur är min vän tillräckligt självständig och trivs för sig själv, så hon tar inte illa upp av det. Idag är hon på kelkkasafari o brumma omkring på en 90km resa, så Aleksi och jag tänker ta oss själva till vindstilla, pudersnötäckta fjällen i denna -8 graders kyla med våra snowboardar. Eller, jag tänker hyra, eftersom jag igår hittade min absolut nya favoritbräda. Den var helt fantastisk, flexibel som kartong!
Dom har öppna "prinsessaväylä" i snowpark, så där finns nu ganska små o lätta hyppyrin, vilka aleksi igår hoppade i lika ivrig som en 5åring. Jag åkte bara över dom eftersom rädslan tog över. MEN innan januari byter till februari tänker jag göra det, jag måste! Annars blir jag verkligen besviken på mig själv.

Nu har vi två värmepumpsinstallatörer här och härja i stugan, och det känns lite bisarrt. Man kan inte riktigt göra något.

HEEHE oke 
ps. jag väntar på sportlovet
pps. vi far till london några veckor efter att jag kommit hem, vilket jag också väntar helt sjukt mycket på


två onepiecesvampar!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti