perjantai 27. tammikuuta 2012

worlds.awesomigaste.aleksi.!!!!!!!

Alltså.... Var ska jag börja? Mitt liv är typ världens bästa. Allt bara liksom klickar och det händer så mycket roligt runt omkring.
Som t.ex. på onsdag. Först skjutsa vi ida till flygfälte (underbara 1½vecka, har verkligen helt otroliga kompisar) varefter vi körde lite utanför kittilä till en tv-inspelning. Vet inte om jag får tala nåt om det, så jag låter bli, men kort och nätt; SNABBA ROLIGA CASH typ!
Okej sen så städade jag i stugan från golv till tak igår, och mysfaktorn typ åttadubblades. Det är så fint och sinnesstillande med en putsfin stuga! Sen har både Aleksi och jag uppfyllt våra medborgerliga skyldigheter då vi båda har varit och förhandsröstat, så nu är det bara att vänta och se med spänning vem som blir Finlands nya huvud nästa söndag.
Okej, men för att nu äntligen komma fram till händelsen som lyfte humöret från glad och nöjd till nästan paralyserad av glädje............ tättärärärättättäääää.............. "Concider yourself a one woman wolfpack". I SURE WILL, eftersom min fina underbara härliga och alldeles störtfantastiska bättre halva tänker inskaffa mig min drömsnowboard som en tidig födelsedagspresent!! JAG KAN INTE FÖRSTÅÅÅÅÅÅÅÅ!! Jag har nu dräglat och drömt om k2's Wolfpack snowboard i några dagar, undertiden som Aleksi planerat att skaffa den till mig. Sen så började jag redan tala me mamma om att skaffa den själv, då Aleksi var tvungen att avslöja hans masterplaaans. Ååh, herreduguden, jag kommer inte över denna shock. Snart (inte heeeelt 100% säkert ändå att det ordnar sig) är jag en stolt och lycklig ägare över världens finaste bräda. Mä kuolen onnesta.
Puss alla underbara, jag älskar eeeeeer !

 <3


<3<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti