lauantai 11. helmikuuta 2012

och i väntan på följande lönedagen....

Vet ni dendär känslan när man bara inte kan sluta le och man har lite fjärilar i magen efter att ha blivit helt vild i klädbutiken? Jag fick uppleva det idag och lever fortfarande i den känslan. Vi får ganska märkvärda och finfina rabatter i vår store, vilket betyder att jag nappade med mig ett par utebyxor (svarta, men jag måste sänka bort dom jag nu använder till dess riktiga ägare, mamma), en lila skitfin rock och nya skidglas!! Jag är helt euforiskt lycklig, kan inte min snowboard bara komma nu från dendär jävla tyskland? Can't take it anymooore, vill till backen med min nya baby!!
...på tal om det, Aleksis mammas man skickade ett textmeddelande igår som löd typ såhär "Gilda sa att Lotta får barn, stämmer det?! Jag kan ju inte misstänka min dotter...." Gilda är då Aleksis 5åriga lillasyster. Haahaha, herregud vad jag saknar dom småttingarna också!

Men watch and be amazed;

 VARFÖR måste jag alltså alltid gapa på alla bilder? Insåg just att jag sällan ler på bild! Förlåt!
men alltså:
 goggles SPY
rock BONFIRE
byxor SALOMON
och snowboarden som ännu chillar i tyskland K2

 Inget leende här heller, men KOLLA IN MINA NYA BÄSTISAR!!! Så jävla snygga brillzzz

Okej, ett litet leende får ni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti