maanantai 6. helmikuuta 2012

Oh dear sun, where have you been?

IDAG när vi steg ut ur stugan bemöttes vi av strålande vacker vårsol från klarblå himmel. Det hade en väldigt överraskande och positiv inverkan på mig. Jag blev alldeles bubblig och energisk av lycka, och allt var så fint och härligt. hade inte ens märkt hur jag saknat solsken och ett ljust dimmfritt väder. Nu känns det som om vårsäsongen är officiellt påbörjad (det är ju faktist vecka 8 helt snaaart), och jag längtar något otroligt på vårfräknar, afterskimusik och värmande solstrålar  på kinderna. Och naturligtvis alla awesome backar som inte än öppnats! Bless you my wonderful world :--)





 bilderna ger inte fullständig rättvisa till hur fint det påriktigt var. Men ni måste bara lite på mig att det var helt ameizzzing

kunde liksom inte riktigt tro mina ögon. Det här är jag förstummad alltå

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti