torstai 12. huhtikuuta 2012

hyvä ruoka parempi mieli

Still going strong med att äta hälsosamt och friskt! För att vara helt ärlig är jag lite överraskad. Alltid förr när jag har tagit distans från godis har jag alltid väntat på dendär stunden när jag "får äta choko igen" o sen blir det samma vanliga igen. Men den här gången är det annorlunda, eftersom jag inte äter nåt annat sött heller. Mitt smaksinne har ändrats så att jag blir helt sjukt sugen på t.ex. päron eller appelsin när jag vanligtvis skulle bli sugen på choklad. Och så blir jag också så otroligt motiverad över att vikten minskar hela tiden, sakta med säkert. Snart har jag gått ner 4kg, bara pga ändrade matvanor. Tänk vad bra jag kommer att känna mig på sommaren när jag länkar och går på pilates? Jag bestämde mig nämligen för att hitta något fantastiskt pilatescenter i antingen hfors eller esbo (eller kslätt, men jag doubtar lite) och regelbundet gå där hela sommaren. Jag vet att det är en fantastisk gren för mig, lugn men tuff och ger garanterade reslutat!
Såhär ser det ut just nu, och jag är otroligt lycklig, över precis allt :--)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti