torstai 26. huhtikuuta 2012

VÅRKÄNSLA

Ja, idag var det vår med stort V. För första gången sen förra sommaren hade jag riktigt hett liksom! Jag var helt påväg till backen, men insåg när jag kom ut hur mycket jag inte var sugen på det. Jag tror nog nu att säsongen e closed för min del, nästa gång får bli nästa vinter.
Men jag drog iaf skinnjackan på mig och drog på en promenad ut i solen, och det var helt fantastiskt underbart. Jag gick o hälsa på jobbkompisarna som var på jobb idag, och så tog jag aleksi med mig o äta lunch. De blev kotipizza och kotzone, goott!
Jag stal bilnycklarna av honom för att fara till butiken. Och nu är jag hemma och påväg ut på terassen med stalins kossor (som jag läst sen julen, hahaha) och bra musik. Låter ganska perfect om man frågar mig.

Såhär vårig och glad är jag

jag bara hör hur fräknarna ploppar upp i ansikte

här tänker jag alldeles strax parkera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti