sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

dinnnner

Ojdå, det var inte precis igår inte, hehe.
Hursomhelst, livet ser ut såhär just nu; Familjen och reservsystern Lyra brumma iväg mot södern tidigt idag, och nästa gång jag ser alla igen är hemma... Om under en månad!! Tänk va sjukt, alla vänner, min älskade momi, mitt rum, hemmet... Så himla snart att det är sjukt! Nu måste jag nog medge att det känns riktigt bra. Riktigt, riktigt bra.
Och dessutom sticker alla underbara mänskor från jobbet också nu under dom närmaste dagarna. Så himla jobbigt, nästan ingen av dom som står mig närmaste finns kvar här på vappen. Därför tror jag också att hemfebern kommer att växa ju närmare hemfärden blir. Men konstigt är det iallafall... OCH nu skall jag inte trava bort allt för mycket, här är ännu världens underbaraste tid kvar, med otroliga vårväder, bra uppträdare i areenan, och dessutom kommer det att vara konstigt att inte kunna se aleksi varje dag när vi väl är hemma.

Så nu tänker jag ännu njuta av dom några veckorna som består för hela mitt hjärta. Idag har vi middag med ett litet gäng arbetskompisar. Jag har inte en blekblå aning om vart vi är påväg, men tydligen skall där finnas helt mindblowing god mat. Så jag väntar på det med iver och en tom mage!

Såhär ser jag ut. Tänker bara klä på mig sockorna ännu. Gråa, om ni undrade.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti