tiistai 28. kesäkuuta 2011

Hett

Igår när jag var o hämta min rastlösa syster från stranden, ville hon att vi skulle hyra en film. Mitt hjärta smalt. Det är alltid jag i allas sällskap överallt som är den som föreslår om vi skall hyra en film, och det är inte alla gånger som mänskor brukar tycka att det är en bra idé. Och nu var det min rastlösa underbara sällskapsberoende syster som superivrigt föreslog det! Men bästa delen? Hon betalade.
Hur som helst, vi tog då Fighter. And let me just say; helt pure awesomeness! Den var dramatisk, realistisk och hade underbara små komiska inslag. Liksom verkligen en superfilm, och mamma och pappa satt sig också ner för att se, och tyckte att den var helt super.

Men idag är det varmt igen, och jag tänker lovprisa dagen med en lång och skön picnic i espan på lunchpausen. Allu överraska igår med att fråga ut på kaffe, roligt!, men istället för het kaffe i ett hett café blir de kall skitgod avocadosallad och kall skitgod ben&jerry's. Sweet life!


Ps. Alltså jag planerade idag på morgonen en lista på roliga saker som jag ville skriva hit, och nu har jag glömt varje jävla roliga sak? Jag har t.ex. inge aning om vad mamma och jag skratta till i tåget? Helt stört.

Pps. Jag är nog ändå fortfarande på gott humör fast jag glömde listan

Ppps. Jag kommer inte ännu heller över det hur otroligt coola och sofistikerade mina naglar är

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti