perjantai 16. syyskuuta 2011

nacke

Jag har haft nacken sjuk sen typ skrivningarna förra våren. Och IDAG var jag till en jäsenkorjaaja som fixade den på ca 5min. Haha, på tal om att int få saker gjorda och sådär. Nä men seriöst, ofattbart underbart att int den e sådär superstel mera. Nog för att den ännu känns och jag far dit pånytt nästa fredag, men jag känner mig som en människa igen. Så skönt!
Annars då, hmm... Jag spendera some qualitytime i Norra Haga med min momi under veckan. Jätte mysigt, vi tittade på tv, åt korvsås och äppelkaka och sådär. Och idag har jag ingen aning vad jag skall göra... Liksom seriöst, Aleksi ditcha mig och stack till Borgå så nu har jag inga b-planer. Gaah!
Menmen... Månne jag inte hittar på något :)

Men nog är vi ju ganska söta iallafall, va? Från Italien i somras, oj vilken underbar pingisvecka det var!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti