torstai 29. syyskuuta 2011

socker ärter

Jag kramar om en påse sockerärter inlindrar i en handduk som ett gosedjur. Lite patetiskt att det mest intima förhållandet för tillfället är med djupfrysta grönsaker.
Men det tar ju så förbaskat ont överallt i kroppen. Förra natten sov jag inte en sekund, utan grät i 6h och släppte fantasin loss för hur jag skulle kunna lindra dendär brinnande smärtan (jag överraskar mig själv med att sist och slutligen ändå vara ganska mcGyverish). Och just nu har det spridit sig till tårna och att trycka in tangenter tar också helt förjävligt ont. Mm, tack liksom verkligen tack tack så jävla många gånger!
Okej, jag är världens sämsta på att vara sjuk. Jag medger. Men det här suger ändå!

...Det som verkligen tröstar mig är att vi om en vecka (ja, tack till all drama skjöt vi ju upp starten med en vecka) är överlyckliga över att vi just anlänt och håller på att bosätta oss i världens mysigaste och underbara stuga! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti