maanantai 10. lokakuuta 2011

klänningar

Jag har lite undrat här för mig själv vart min stora kärlek för klänningar har försvunnit. Men nu kom den tillbaka. Åh herregud vad jag dräglar över vackra och lite minimalistiska svarta klänningar. Vill ha röda naglar och svarta klänningar. Har bara inga tillställningar för det. Måste väll gå och se på alla band som uppträder för att ha en orsak att vara fin. Ja, och jag har ju naturligtvis inte heller råd med domdär klänningsgodingarna, men det är lite skönt att drömma bort sig.

Vi åt tortilla till middag och slappar kvällen. Imoron startar vi dendär riktigt fina och sunda livsstilen och far på gym och spela badminton. Jag menar om jag inte har annat för mig här i två veckor kan jag väll bygga upp mig själv till en bodybuilder? Jag är verkligen excited över att bli aktiv imoron, det är alltid så svårt att börja, men sen kan man inte sluta när man väl kommer igång. Denhär gången måste jag bara se till att inte sluta som dom alla andra gångerna. Heh. Aja, nu skall jag öppna en cider (ja, alltså jag njuter av dålig livsstil så länge jag kan ju) och vänta på att bigbrother skall börja (aleksi vill att vi ska titta igenom ett avsnitt).

Godnatt på er alla!
Ps. Jag gjorde en fiskbensfläta (öm, vet inte vad den heter). Int världens snyggaste, men jag hiffa tekniken!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti