torstai 27. lokakuuta 2011

skön dag

Den här dagen har nog varit bra på alla sätt! Morgonen var avkopplande, vi åt en redig brunch och fräschade upp oss. Det var ganska kul att få på sig mascara och solpuder får omväxlingens skull också, en liten nypa mänsklighet liksom. Vi fick badmintontur till 17:10 (whats up med tiden? VARFÖR 10 över? Och VARFÖR kom vi ändå in i salen 5före??), så vi tänkte gå till butiken, kolla runt omkring i centrum och gå på kaffe. Jättesupermysigt, men jag kan inte vänta på att jättesupermysfaktorn stiger med hundra när snön kommer! Ååååh vad jag längtar efter vit mark och sockerpuderträd. Hursomhelst så var det kul i centrum och vi kickade lite ass i badminton! Med denhär utvecklingstakten är mamma och pappa helt döda när vi tar match mot dom. Moahhhh.

Ps. Jag beställde någo awesome sportpiller från fitnesstukku idag, helt excited! Jee!! 

 Kära fina morotskaka, jag älskar dig.
 Jag storknar i mitt te för att aleksis dumhet får mig att skratta
Helt hysteriskt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti