tiistai 18. lokakuuta 2011

pengar förökar sig inte?

Alltså hur kommer det sig att pengarna liksom påriktigt minskar när man inte jobbar och ändå vill äta? De KOMMER inga surprise summor på kontot, utan det bara minskar hela tiden?! man borde göra något till det här problemet, seriöst.

Nånää, snart får vi jobb och lön, sen kommer jag att belöna mig med lite internetshopping. Just nu vill jag klicka hem alltmöjlit bara för att jag vet att jag inte har möjlighet till det! Lite sådär som att man är hungrigare än någonsin på morgonen innan en opreation, bara för att man vet att man inte får äta.
Och om inte vi överhuvudtaget får jobb så kan vi alltid starta en bed and breakfest! Vi har ju 4 extra bäddplatser. Wohoo, väntar på morgondages gym. Men nu äter jag choklad. Hur blev det såhär? Blev så sugen att jag tänkte börja gråta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti