tiistai 25. lokakuuta 2011

Jag lever!

Jaaa, jag vet att jag inte skrivit något, men helt allvarligt talat går alla dagar till såhär; vakna klockan 11, hit the gym, butik, laga mat, läsa bok, se på teve, läsa nyheter, bigbrother och sova. VARJE DAG! Men det är helt avkopplande nu när man är inställd till det. Sen när vi jobbar kommer vi att vakna tidigt och ha ett mer hektist liv. Så jag har bestämt mig för att njuta istället för att ha dåligt samvete över slappande. Men vi har faktist varit helt skitduktiga med gymmet. Det är alltid lite svårt att hålla mellandagar, men igår fick jag lite muskelvärk i nedre ryggen, så idag far vi och spela badminton istället. Awesomeeee, kanske vi orkar lite bättre den här gången än senast! :-)

Workupdate; min hopefully-soon-to-be-boss är hemma från semestern, och jag ringde till honom idag. Han ville att jag skulle komma och träffa honom till kontoret på fredag! JEEEE! Helt jättejätte glad. För fast det inte skulle gå som jag önskar så kan jag iallafall lämna det här bakom mig and see what's next. Åh, du ljuva liv.

Fågelkompisarna har blivit helt jätte tama och attackerar hela tiden. Men så sööööta och små!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti