sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Levi day one

Oftast när jag tänker på "hur det kommer att vara" så brukar jag föreställa mig själv som en jätte bussig, aktiv och ändå lycklig (oftast när jag är bussig och aktiv känner jag mig som en superhero och brukar vara glad endast när nåt tråkigt och ansträngande är över). Det här brukar aldrig gå hand i hand med verkligheten, men NU är jag precis lika aktiv och lycklig som jag hade föreställt mig! Jag PÅRIKTIT städar efter mig innan jag relaxar, det var jätte roligt att hacka träd och bygga mur av dom, och nu har jag gjort mat som doftar riktigt kryddigt och gott i ugnen. Jag är inte alls sådär typical lotta "bara mysmys ska vi se på teve"-inställd. Det var underbart att ta en paus från gårdssysslet på terassen med en bok istället för att se MTV weekend break. Det är så himla underbart att vara här! 
Det är något magiskt över stället, det har det varit i dom senaste 12 åren.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti