perjantai 26. elokuuta 2011

10+ för denhär fredagen


Här följer motiveringar till den här högt betygsatta fredagens awesomehet
  1. Det är fredag, och fredagar är bra
  2. Det är en EXTRA bra fredag, för att det är sista fredagen när jag jobbar här
  3. Ikväll skall jag ha filmmys med hemgjord pizza, dippgrönsaker och popcorn på tumis med mamma
  4. Aleksi har äntligen körkort
  5. Vi skall imorgon tillsammans med hanna och mamma ha en shopping/bio/restaurang dag
  6. Jag skall kanske ut och fira mina imorgon?
  7. Dom har lovat fint väder över veckoslutet
  8. Jag har fått min lön
  9. Momi kommer till oss på söndag
  10. Jag har på mig min favorittröja
+ Jag är frisk, jag är glad, alla mina kära är glada och friska, har världens bästa familj och världens bästa kompisar, världens bästa pojkvän, underbaraste sötnoshundar, jag skall snart till levi och allt i mitt liv bara klickar bättre just nu än någonsin tidigare.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti