tiistai 9. elokuuta 2011

Disney

Jag tittade på Poccahontas för en stund sen. Herre du gud så jag älskar den filmen. Nostalgitripp nummer två inom några dagar, härligt! Jag tror jag fick rosk i ögat i slutet av filmen när John Smith seglade tillbaka till England och Poccahontas stod på berget och vinkade farväl (shit, nu avslöjade jag vad det händer i slutet, förlåt!!!). Nu är jag lite 50-50 om jag skall sätta Oliver och gänget och rulla, men kanske jag sparar några godingar till typ torsdagen. Dessutom såg jag att Sarahs nyckel (hela världhistoriens bästa bok) har gjorts till en film och stod i filmtowns hylla. Så jag reserverade den och nappar upp den på tors. Och imorgon blir det utgång med iallafall Mattu och eventuellt Daniela. YEI, mina misstags lediga dagar blir bra, och på torsdag eller fredag blir det borgå!
Livet är skönt, och bara förbättras hela tiden!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti