keskiviikko 31. elokuuta 2011

En fredagsonsdag

Känns som fredag till fyllo. Ja, nu kommer jag ju att ha ett 4veckors långt veckoslut, som dessutom kanske fortsätter i någon månad framåt väl i Levi om inte jag får jobb direkt. Men visst är denhär känslan alldeles fantastisk! Idag när jag vaknade på natten och hörde hur regnet försökte tränga genom mina takfönster myste jag bara för mig själv över tanken att det kanske regnar imorgon också, och då får jag ligga och lyssna på det hur länge jag vill med varma sköna täcken och dynor. Och jag har en lång To Do-lista (som jag inte genast skrev ner och nu har glömt. Så first thing to do is to do a to do).
Jag är så oerhört överlycklig att snart få vara med älskling dygnet runt, och inte ha saknar dig-samtal alla vardagar.
En av mina favoriter på oss två. Jag blir inte ens störd på mitt bollhuvud!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti