perjantai 12. elokuuta 2011

new computahhh

Idag vad vi med aleksi i borgås expert och kom ut därifrån med en ny laptop. YAI, vi döpte den till Willow. Och den e ganska fab. Men de om de.


Jag hade en AWSUM onsdag! Efter en tråkig arbetsdag drog jag hem till Mattu, varifrån vi stack vidare till stan. Mina joinade, och vi gick till café esplanada för att fira att vår londonsresa inte blev av. Det blev morotskaka. Vi fotsatte vidare till afterwork, därifrån till humlegården och därifrån till onnela. Det var lite teinien vallankumous, men vi hade skitroligt!!! Danielas pojkvän hämtade oss och skjutsade tillbaka till Mattu där vi sov över, och efter en kvällspizza kröp vi till sängs där vid 3 tiden. Jag vaknade nästa morgon pigg o glad och stack hem. Och nu är jag här i hindhår med min pojkvän och nya datorbeebis. Woopidoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti