maanantai 22. elokuuta 2011

Veckoslutet i bilder

Okej, jag tycker att bloggen ser så himla tråkig ut utan bilder, så jag tänker börja bli bättre med det. Här följer bilder (alla kopierade från Mattus och Hannas facebookalbum) från veckoslutet!

 Kräfror i Deberby, jag glömmer varje år hur man skalar dom men sen blir ja helt kräftninja när ja kommer i farten
 Saku och Mattu gjorde en fin och god kaka. Mest imponerande var hur fint de följt temat med dekoreringen
 Min kräfta var ganska sympatisk med sina förvrängda propotioner
 Hanna fick ett superawesome coca cola-minikylskåp och sodastram till sitt rum! 
 Hanna och carla var fina och söta framför kyrkan, och så ser timo och pappa ut sådär i bakgrunden?
 Acke och jag. En ganska onödig bild, men ville bara visa upp min klänning, och det fanns inte andra helkroppsbilder på mig från hela dagen
 Maten. Nu blev jag hungrig igen.
Sötaste sötnosen i hela världen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti