tiistai 30. elokuuta 2011

nästsista dagen

Okej, så nu har jag nästsista arbetsdagen bakom mig, vilket betyder (med bekräftelse av alla logikens regler) att jag imorgon åker in till stan till jobbet för sista gången! Jag väntar så otroligt mycket på det! Levivardagen bara närmar sig hela tiden.

Men idag insåg jag att jag tillexempel kommer att sakna våra business english teachers helt super mycket! Idag t.ex. kom en jätte sympis lärare (jag vet inte alls vad han heter, kallar honom för "lovely morning"-guy) till mig och sa "So you're leaving soon? I shouldn't give you any advice to life, but here's a little something for you", och så gav han denhär lilla lappen till mig!

Jag blev helt jätte rörd, och sade att jag tänker rama in den. Och det tänker jag, den är helt fantastisk!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti