keskiviikko 3. elokuuta 2011

uttråkad till döden

Stor saknad av kunder och liv på jobbet. Här har varit en posteljon på 2 timmar, great success! Och jag är så sugen på choko att jag snart svimmar.
Men på tal om annat så reserverade jag precis två biljetter till Bridesmaids klockan 14:15, vill så himla gärna se den eftersom jag läst på flera ställen att den verkligen överraskar med att vara en kvalitekomedi. Och så är det jätte länge sen jag var på bio senast, typ Thor med Allu? Under gymnasietiden var det några biobesök per vecka. Ah, de sköna fattiga tiderna! Och för att fortsätta på flummet; tänk vad konstigt att inte gå till skolan om några veckor. Första gången på 12år då jag inte är en elev, utan tänker helt själv vad som är roligt och vad man nu skulle hitta på. Efter vår europaturne känns Levi nu också så spännande och aktuellt. Jag vet att fast 1½månad känns som en lång tid kommer det att helt plötslit stå framför näsan och jag sitter i en fullpackad bil som tar mig till världens underbaraste ställe för ett halft år. Helt overkligt och underbart att ha möjlighet till sådana roliga saker utan att ha obligations annanstans.
Flummet fortsätter eftersom jag ännu måste berätta att jag hittade min drömrock till hösten från asos hemsida o väntar på att komma hem så att jag kan beställa den. Jag borde om ungefär en vecka vara en lycklig ägare av en vacker orangebrun parkarock!
Sådär, nu slutar jag med denhär flummiga sillisalaattin och fortsätter med det här skitstressiga jobbet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti