perjantai 22. heinäkuuta 2011

helt looser

Jag känner mig så jävla noobig o löjlig just nu. Alltså det är stekhett ute, vacker solsken o perfekt bikinigrill väder. Varför jag sitter där med shorts och et yllelinne? Jag vill inte gå ner till källaren för att byta om till bikini, eftersom det doftar axe där och jag blir lite tårögd (påriktit). Nu väntar jag lite på att komma bort från det här huset, bara för att det känns så tomt utan Aleksi som jag är van att ha här och leka alban.  Imoron styr vi mot Como, och då kommer längtan att lätta eftersom jag inte sammankopplar det nya stället med Aleksi. Och resten av resan är ju lite småawesome; Como o steka bruna ben, på månda e vi i frankrike, tisda-onsda disneyland (torsda nånstans mellannatt), fredag shoppa i hamburg och på lörda tillbaka mot finland, vardag och Aleksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti