tiistai 12. heinäkuuta 2011

Sista kvällen i balaton

Nu är det sista kvällen i balaton, och låt mig säga att jag inte minns när jag senast varit såhär avlappnad! Alla vi kan ta det lugnt (om man borser en tennismatch, pappa var o surfa och två gånger cykel in till stan av och an), och allra bäst syns det på pappa. Han är helt otroligt lugn, allt går lite långtsamt, varje dag tupplurer, och ansiktsuttrycket är så nöjd och lycklig. Inget är så roligt som semester.
Vi har alltså spelat tennis med pappa idag (okej, jag kanske förlorade lite, men ja har jätte bra föklarningar till varför), och bortsett från hettan var det nog kul. Jag är så lessen att min tennis tar slut till hösten, jag ÄLSKAR grenen!! Vi har tagit sol med mamma, och jag är nu equal brun med hanna. YEII!
Vi klädde upp oss lite och drog till en liten mysig vinfarms restaurang, som var helt gulligaste stället jag varit till. Maten kan omdiskuteras, vi skrattade nog lite till den, men allt som allt en sköönis kväll. Nu sitter vi under markisen, en skön, varm och fuktig europeisk kväll (jag hörde att det har regnat i finland idag, oivoi) och snart blir det kvällsglass i campingens glassbar. Life is sweeet.

Ps. Jag saknar mina höpönassudogin.
Pps. Jag märkte att man kan lägga vart man är just nu. Oj va kul, nu ser momi vart vi är!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti