maanantai 4. heinäkuuta 2011

Pessi & Enni

Idag är en bra dag. Naturligtvis för att vi åker iväg på tors (!!!!!!!!!), men också för att våra underbara gudbarn med familj och vår momi kommer hit alldeles strax! Det är alltid superlyx att få besök av dom för att vi ses så sällan (jag tycker det är skitdålig stil av dom att bo så långt borta). Idag är vi hur som helst med dom, och jag är så lycklig att jag skulle kunna spricka!
Hanna fick en hepuli idag o  har städa som en galning, int mig emot, huset är helt tiptop nu. O tidigare idag gick jag till skomakaren med två par skor och en väska. Hej last minute. Får dom som tur på onsdag.

Yei, hörs senare!

Ps. Jag älskar Rocky, momis hund, helt otroligt mycke. Förra natten sov den med mig i övrevåningen, och det var helt skitlöjlit härligt att ha lilla gosdjuret helt nära huvudet när jag vaknade. Djur är mänskans bästa terapi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti