perjantai 1. heinäkuuta 2011

LONDON, BABY!

Okej, jess, super, nu ser det lysande lovande ut!
Mina superplaner brukar oftast förbli planer, men ja har börjat märka att med arrangemang så kan saker påriktit hända.
Nu är det nämligen så att jag nångång på våren föreslog till mina supertjejer en londonsresa, och alla tyckte det lät fantastiskt. Well, nu e de juli, och det började se hopplöst ut av bland annat de här orsakerna


1) 2/6 kan inte komma, andra pga jobb, andra pga en annan londonsresa
2) vi planerade in resan till augusti för att hinna före skolorna börjar. Well, nu är det juli och jag är bortrest hela den här månaden = ingen tid att planera och boka


Men nu har Mattu och jag tagit tjuren i hornen och börjat fixa. Vi hittade passande datum, som ännu måst kollas upp av Daniela (Mina, Mattu & Lotta check), och så är det bara att boka! Och vitsi, ebookers gav ett erbjudande på under 300e/pers med tur och retut flygbiljetter + hotell i paddington. Låter ganska superdecent if you ask me! Svårt att hålla mig lugn just nu, det här MÅSTE bli av!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti